Edycja 2018/2019

W roku szkolnym 2018/2019 nasza szkoła po raz ósmy przystąpiła do Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0
Do programu Szkoły z Klasą 2.0 przystąpiło 17 gotowych do działania nauczycieli:
1.   p. Beata Jezierska
2.   p. Joanna Poniatowska
3.   p. Kamila Choina
4.   p. Anna Dębicka
5.   p.
Iwona Drozdowska-Orłowska
6.   p. Renata Grulich
7.   p. Beata Gryka
8.   p. Małgorzata Lasota Czubińska
9.   p. Ewa Malec
10. p. Łukasz Moskal
11. p. Anna Nakonieczna
12. p. Anita Pasik
13. p. Wojciech Pojęta
14. p. Justyna Sójka
15. p. Marcin Szymański
16. p. Anna Widerska
17. p. Elżbieta Wojtowicz
18. p. Paulina Daniewska 


Wyboru obszaru do pracy w bieżącym roku szkolnym dokonał Zespół Nauczycieli 2.0 na pierwszym spotkaniu w dniu 15 listopada 2018 r., po analizie 10 obszarów. W spotkaniu uczestniczył koordynator oraz zapisani nauczyciele. Na początku spotkania koordynator zapoznał nauczycieli z programem Szkoła z Klasą 2.0, etapami zadań, harmonogram ich realizacji oraz zasadami i terminami zamieszczania opisów działań na platformie, zasadami ukończenia programu. Następnie omówiliśmy szczegółowo każdy z obszarów, aby określić kierunek zmian na bieżący rok szkolny.  Po wnikliwej dyskusji, wspólnie zadecydowaliśmy, że w bieżącym roku szkolnym dużo możemy zdziałać w obszarze Otwartość.

Wybraliśmy obszar „Otwartość”, ponieważ chcemy rozwijać i doskonalić otwartość szkoły na nowe technologie, metody nauczania, wykorzystywać  TIK do wspierania procesu nauczania, inspirować uczniów do samodzielnego poszukiwania treści, czuwać nad ich rozwojem. Chcemy także, aby uczniowie umieli radzić sobie z zasobami informacji dostępnymi w coraz to większym zakresie we współczesnym świecie tak, aby umieli je wykorzystać w codziennym życiu w szkole na zajęciach różnych przedmiotów oraz w domu, w celu pogłębienia wiedzy i właściwego przygotowania się do lekcji.
Dążymy do tego, żeby nasza szkoła jeszcze skuteczniej uczyła uczniów otwartości na inne kultury, szacunku, tolerancji i otwierała im drogi do kariery.
Mamy nadzieję, że wszystkie działania w ramach tego obszaru przyniosą wymierne efekty w przygotowaniu uczniów do dalszej edukacji, ale też do życia  w rozwijającym się społeczeństwie.